woensdag 15 februari 2012

Foto's t/m dag 18

Zo, eindelijk de tijd om in een internet cafe achter de computer te gaan zitten en wat foto's te uploaden. Met m'n tablet en telefoon lukt dat jammer genoeg niet. De app waarmee ik m'n blog schrijf loopt vast als ik foto's toevoeg. De foto's zijn in willekeurige volgorde.



De Subaru Legacy 250T uit 1995 waarmee ik nu rondrij

De veranda van de vakantiewoning in Paihia

Maungawhau vulkaan in Auckland

Duikstek Poor Knight Islands

Zonsondergang Paihia

Orka's naast de boot, Poor Knight Islands

Gloeiworm grot, Waipu

Boot duiktrip Poor Knight Islands

Kronkelweg door het tropisch woud, westkust

Een hele dikke en hoge Kauri boom

Landing op Ninety Mile Beach

Mack Attack bezoekt 'hole in the rock'

Ik aan het duiken... ik hoop nog wat duikfoto's te krijgen van anderen van het duiken bij de wrakken, maar die moet ik krijgen van een fransman.... ijdele hoop ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten